duminică, 30 mai 2010

Yepeee



Ieri la ora 22:17 Corina m-a sunat şi mi-a dat şi mesaj că vin în Ploieşti.Am sărit în sus de bucurieeeee!
Aşa că mama ei le-a adus până aici pe la 10 dimineaţa şi au stat pân' la două jumate !
Doamne şi a fost aşa de mişto ! Genial,mai mişto decât îmi imaginam ! M-am distrat băăă ! Şi fetele erau fascinate aşa de Ploieşti.Au nimerit Zilele Ploieştiului,festivităţi bla bla.S-au semnat pe un panou unde au scris că mă iubesc,awwwww.Şi am făcut poze după cum se vede in fotografia de mai sus facută de o tanti super amabilă care s-a oferit să ne facă moftul ăsta.Thanks,tanti !
Am făcut marşul cu copiii ăia mici pe bulevard,le-am arătat Lemeveu' cel minunăcios şi le-am dus să se distreze la fântânile arteziene din centru de lângă Mec.A fost distracţie pe ele frate.Erau ude cred că în toate orificiile posibile.M-au udat şi pe mine,evident,că alt'fel nu se simţeau ele bine.În fine,le-am lăsat să se distreze în timp ce Claudia,o prietenă de-a mamei Irinei sau ceva de genul le făcea poze mutilându-mă pe mine.Am fost şi am mâncat la KFC,DOAMNE câtă mâncareeee ! :| Mi-a ajuns pentru toată ziulica.
Am fost la o ingheţată şi apoi ne-am plimbat pe unde au vrut fetele.Desigur am făcut şi poze.Mama Irinei a facut repede o poză imediat ce m-a văzut să nu rateze momentul.
Le-am lăsat să mă ude,am făcut poză între fântânele,vă vine a crede ? Da,ştiu,nici mie !
Oricum ar fi fost,a fost prea mişto azi deşi lipsea miezul,prăjiturica,little Anca.Cu ea chiar că ziua ar fi fost completă.
P.S I love you.

L.E. Irina : Şi mi-a intrat între picioare şi nici n-am văzut-o !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu