miercuri, 2 iunie 2010

A început ritualul.


Bineînţeles că m-am trezit forţat şi m-am culcat la loc şi m-a trezit Anca cu telefonul şi tare s-a mai bucurat mama că se chinuise o gramadă să mă scoale şi n-am vrut.
Am plecat la şcoală bine mersi , mi-a fost puţin teamă să nu mă asculte la română, ce-i drept,cine crede ea că mai ştie ceva ?
În ora de sport am fost pân' acasă să îmi schimb blugii că cei galbeni picau de pe mine şi mi-am luat un maieu negru şi tricou cu semnături şi aparatul foto.
Am făcut 396786946608306867346 poze cu toată lumea şi desigur,am plâns.
Începuseră Andreea şi Cristina să plângă şi am urlat la ele să termine cu plânsul şi pe urmă a zis Andreea ' şi nu îmi vine să cred că au trecut 8 ani , mă, 8 ani,nu pot să cred ! ' Şi am luat-o în braţe şi desigur că am început să ne amintim de câte ori ne-am certat şi de câte ori ne-am împăcat şi toate motivele stupide şi am plâns de am râmas deshidratate.Şi acum îmi dau lacrimile.Noi suntem 8 Bo$$,OptB-urile.
Bă şi ştiu că îmi veţi lipsi atât de mult ! :(
Nu vreau să fiu nevoită să vă zic La Revedere.Sunt 8 ani, bă, 8 ani !!! Am crescut împreună,am stat împreună mai mult decât stăm acasă cu familia.Suntem fraţi.Îmi veţi lipsi atât de mult.M-am căcat pe mine până acum că nu îmi va păsa,că sunteţi doar nişte colegi,că nu va fi greu să mă despart de voi,dar când mă gândesc că singurul drum spre prieteni e acela spre voi şi că nu ştiu altul,mă deprim.Eu nu ştiu decât drumul spre şcoala cea portocalie,nicidecum spre un liceu.Antisocială aşa cum sunt,mă voi integra greu.Urăsc despărţirile.Despărţirea doare al naibii de mult ! Nu ştiu cum să vă zic,dar sunt praf ! Praf,pe interior şi exterior.Mă arde pe dinăuntru să ştiu că veţi uita de mine,să ştiu că aceşti ani se vor uita într-un final,să ştiu că într-o zi nu vom mai fi ce am fost până acum.Nu ne vom mai regăsi niciodată în formula 8Boss.Niciodată ! Voi şi profesorii care ne-au fost a 2-a pereche de părinţi,care ne-au educat şi ne-au învăţat sunteţi a 2-a mea familie,cum e posibil să pleci de lângă familie ? Nu pot,nu pot,mă distrug încet..

3 comentarii: