sâmbătă, 29 mai 2010

Cum e posibil să uităm aşa ceva ?

Aş vrea să prezint câteva din minunatele expresii ale * DOAMNEI DIRIGINTE DE LIMBA GERMANA ŞENCU MIHAELA *

* Tu-s ţărilii,mă !
* Are gheze de se tot duce la baie ?
* Nu ne ducem la toailetă dupe ce se sună !
* A dat cu puşca-n pălărie !
* Victoraş, să t-ajut eu să caţi ?
* Aşa e copiii noştri,n-ai ce le face.
* Suna zici că dădeau păsările cu ciocanul !
* Cine n-a făcut tema s-o facă acum,dar să nu mâzgăleşte pe carte !
* Rezolvaţi-vă-ţi tema !
* Şi-l băgase şi ea pe unde intra.
* La voi...frumuseţea trece,da' văd că prostia nu !
* Căutaţi,înţepaţi ca să v-o luaţi !
* Da' ce mă,voi plecaţi de la ore aşa,când vi se scoală ?!
* Şi când alunecă îi fuge fundul...
* Eeee,Laur e cu gândul la dezbrăcare.
* Ş-aşa ne-am dat dracului !
* Fi-ţi-ar caşcavalul !
* Laurenţiu,când ţi-oi da o lucrărică să vezi atunci ce cârnaţi iei !
* Nu mai băgaţi cornurile sub roatele la maşini şi nu mai daţi cu lapte după babe !
* Dacă-ţi dau o labă acu'...
* N-ai de gând să mai pui o nota bună pe lânga aia de la română? Că mă doare creierii numa' când o văd.
* Lasă că văd eu ora viitoare ce brânză faceţi.
* Da,mă fac şi cârnăţoi !
* Serios de ştiu ce-i în capul la fiecare din voi !
* Nu CD playerul,mă,că nu mă interesează scula !
* Ce să fac singură pe geam,mă?
* - mai are Cherry mingea ?
- Da ! Şi-o citeşte,şi-o piteşte,şi-o baga,şi-o scoate...
* Nici bastoane * aka balcoane* n-are asta !
* Tata mare să vă pieptene de nesimţiţi !
* Mareane,ţi s-a îndesit peruca ?
* Aoleu, zici că eşti un artist neînţeles !
* Staţi cu botul pe labe şi nu mai produceţi nimic !
* Are cineva un cinci bani la el cumva ?
* Mamă,data viitoare nici n-am avut timp că am fost aşa ocupată..
* Tu ai ochii-n ceafă,mă,sau ce ?
* Tu mi-ai pus mintea pe bigudiuri !
* Da' le aranjaţi bine,subiect predicat,nu le amestecaţi ca nuca-n beretă
* Damen pulli ! *pulover de damă*
* Ia zi măi inteligentule,care-i femininul de la masculin ?
* Şi-l zgândăre,îl zgândure şi ăluilalt îi sare capacul !
* La voi în cap bate un vânt de primăvară...
* Fac contabilizarea în fiecare zi la prostii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu