sâmbătă, 8 mai 2010

Oh,God,I wanna die right now ! Right now !

Sâmbătă noaptea,ora 00:56.Plâng în hohote de vreo oră.Dar plâns în hohote frate,hohote.N-am mai plans aşa de ceva vreme.Nenorociţii dracului,sper sa muriţi mâncaţi de şobolani.Urăsc oamenii.Revin la starea de anul trecut sinucigaşo-morbido-satanistă.Încep să urăsc viaţa.Uneori îmi doresc ori sa mor dracului odata ori să-mi încep viaţa în altă parte unde nimeni să nu mă cunoască.Cred că-i a 10 a oară când mă uit la videoclipul cu pisica care încearcă să-şi readucă partenera la viaţă.Şi tot a 10a oara când plâng cu lacrimi dese si mari.
Nu ştiu de ce ne este permis să trăim când facem doar rău.Animalele sunt ucise in fiecare zi,degeaba,fără un motiv,pentru că deh, suntem oameni.Ele ce ne-au făcut?
Îmi e dor de pisica mea care ma iubea sincer şi necondiţionat.Stăteam pe iarba şi plăngeam şi ea venea alergând spre mine,se aşeza cu lăbuţele pe picioarele mele şi se mângaia cu capul de mâinile mele.Încerca mă,încerca să mă facă să râd,încerca ! Toţi cei cu care vorbeam nu reuşeau,reuşea o pisică, mă,o pisică.Era o pisică.Ce ştia o pisică despre sentimentele mele? Ce ştia ea? Ea ma iubea şi încerca să mă facă să nu mai plang.Uneori reuşea.O iubeam atât de tare.Nu mai suport,voi ceda.În curând voi ceda.

Nu mai rezist,dacă pic în abisul renunţării la tot,să nu mă ridicaţi.Îmi ajunge...

Un comentariu:

  1. Am vazut filmuletul :| nu ma mai uit ca ma doare sufletul..
    Si mie mi-e dor de pisica mea...prima mea prietena adevarata...dar nu mai e :(

    RăspundețiȘtergere