vineri, 21 mai 2010

Gata !


În sfârşit se termină şcoala.Am terminat cu examenele,la care sunt mândră să zic că la română am luat un 10 curat foarte frumos şi la mate 9,25.O notă ruşinoasă pentru nivelul meu că am greşit ca o proastă la inmulţiri.
Am fost şi la nunta matuşi-mii,Laura şi a fost superb,dar superb ! Doamne cât de mult mi-a plăcut ! Dar nu am găsit suveniruri pentru pisicuţe.Decât nişte brăţărele,briz-brizuri blah blah.La vară merg iar în Anglia toată luna august şi va fi mişto , fac şi echitaţie :D Şi voi merge şi la mare acolo.Şi va fi foarte mişto că m-am ataşat de Stu.*Uncle Stu boss*
Mâine,mâine,22 mai 2010 o văd pe Anca mea mult iubită pentru prima oarăăăă,yeeeeeeeeeeeee ! De când aştept ziua asta ! Din acea DUMINICĂ !
Meow meeooowwww,sper să rămână cu aceeaşi părere despre mine ca şi pân' acum. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu