marți, 25 mai 2010

Gee


Cel mai frumos weekend. :D
Sâmbătă în sfârşit,dar în sfârşit am văzut-o pe Anca.În sfârşiiiiiiit ! Când am ajuns acasa nici nu îmi venea să cred că fost real , după cât am aşteptat ziua asta.Mi-a prins bine s-o văd.
Cum se vede poza,zici că suntem desenate.Indiferent de cât de urât am ieşit,nu contează,am poză cu Fursecul :x
Te iubesc,te iubesc,te iubesc.Love,Love,Love,Love,Love.

Asta e pentru tine.
Am avut o zi ciudată duminică şi nu am chef să-mi amintesc.Dar ne-am distrat cu Chenănul.A plouat puţin şi eu le-am făcut nişte fotografii în ploaie,mai era şi apusul,au ieşit frumoase foc,fetele aveau şi umbrele si puţină imaginaţie şiiii :D
Luni:
"Bună ziua,vrem şi noi tricouri albe de....şaisprezece milioane,vă rugăm."
That made my day.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu