duminică, 9 mai 2010

Still alive

După cum se vede,aseară nu am comis niciun suicid în mod brutal. Nu am fost 'mortuară' ca să o cităm pe băbuţa nesatisfăcută.Am recitit postarea de azi-noapte să văz daca am ratat vreun diacritic.
Până acum , postarea asta a stat o vreme in toolbar.Merg până la baie.Am venit.
Am început să mă joc Barn Buddy pe hi5.Am ajuns rău , bă , dar rău de ma joc aşa ceva.Dar nu am altceva ce face.Sunt trezită de la 10 . Visam frumos. M-a sunat Anca si am uitat.Mrrrr.O parte mi-am amintit,mereu îmi amintesc părţile triste.'Triste'. Cică eram la şcoală şi m-au udat ăştia cu apă udă şi eram fleaşcă.Şi am început să plâng.Aş face asta nu numai în vise dacă m-ar uda cineva.Nu suport să fiu udă.Voi face preinfarct dacă mă va uda cineva vara asta.Nu glumesc.Aşa.Atât îmi amintesc.Pe urmă ştiu că mă suna cineva şi plângeam si persoana respectivă nu mă mai auzise plângând până atunci.Nu-mi amintesc cine era , au fost mai multe personaje în acel vis.Oricum a fost creepy,pe urmă s-a transformat într-unul drăguţ.Ceva ciudat că am visat relativ frumos dupa ce stare aveam aseară.Aiureaaaaa.Total aiurea.
Sper că Anca s-a descurcat la prezentarea ei.Adică hello,sigur că s-a descurcat !
Mă doare burta. :) Eh.

Încă am rămas şi eu cu obsesiile mele.Toţi îşi rezolvă problemele,numai eu nu. :-j. :)) Nu prieteni,nu părinţi,nu probleme d'astea moaaa,super grave.Neh,chestii minore,păreri de rău alea alea.D'aia nu mai pot eu de certuri cu părinţi sau aşa.Ce să zic.De preiteni,colegi nu ştiu ce,dă-i în mamele lor,oricum scap de ei în mai puţin de o lună.Şi vine şi banchetul.Mi-am cumpărat rochie şi pantofi şi le ador.Îmi stă tare bine îmbrăcată elegant.Joi , oare, merg la şcoală ? Trebuie să merg să mă tund şi să mă epilez calumea.Vineri dimineaţă plec spre Anglia şi ajung pe la...3 sau aşa ceva şi voi merge la şcoala verişoarămii să-i fac o surpriză.Apoi,vedem noi ce facem,sâmbătă e nunta unde voi fi fotograf şi mă voi juca cu aparate profesionale Canon.Nici n-aş fi visat vreodată.A zis Stu' că-mi dă aparatul lui Canon super şmecher cu doar 150 de lire.El a dat 600 sau mai mult pe el.Dar eu cum sunt mai specialăăăă..;D :">
Şi mă fac şi cu rochie albastră.Sunt şi domnişorică de onoare împreună cu Lauren şi Alex . Şi vom avea rochii la fel cred.Abia aştept să-mi încalţ noua achiziţie în materie de încălţări.Ce aiurea sună.Şi nici vineri şi nici luni nu merg la şcoală. :D

Miercuri am examen la mate,să-mi ţineţi pumnii,da ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu