vineri, 30 aprilie 2010

Aiurea

Zi aiurea.Seară aiurea.Dimineaţă aiurea.Paharele cu puuuuui :(
M-am culcat foarte târziu , parcă 2-3 sau aşa ceva şi la 6 eram în picioare.YAY ! M-a ascultat la geografie , mamă ce teamă îmi era,mi-a pus cinci intrebări şi gata ! 10 10 10 10 !!! ;D
Se pare că nu am mai ascultat de mult One Republic , la un moment dat le ascultasem aşa de mult pe toate că mă plictisisem de ele.Erm..
Am avut o stare aşa aiurea şi azi şi aseară...Aiurea zic ! N-am arătat , dar nu am fost în apele mele.
Şi să fiu puţin emotivă în seara asta,mi-am schimbat multe păreri şi nu vroiam.De bine ce m-am gândit în sfârşit că sunt şi eu normală şi nu trebuie să mă schimb după cum bate vântul şi zic toţi,dar văd că altfel nu prea am loc nicăieri.Aşa că o luăm de la cap cu mulţumitul pe toţi.Fiecare vrea altceva de la mine şi e cam greu să mulţumeşti pe toată lumea.Eh.Oftăm adânc şi ne facem că uităm.
Ca de obicei,uităm uităm uităm.Dacă nu ar trebui să mă prefac că uit de fiecare dată ar fi un haos total in viaţa mea.Şi nu vreau asta, e şi aşa destul de aiurea.
O să încerc să fiu mai distantă şi să nu îmi mai pese.Din moment ce nimănui nu îi convine ce şi cum sunt,trebuie să fim de acord cu ceilalţi.Nu-i aşa ? In ziua de azi nu mai poţi avea propria personalitate,trebuie să fii cum vor alţii să fii.Păcat că mie nu îmi place,dar trebuie.Şi mereu...mereu,mereu..doar trebuie.Este un 'trebuie' nu un 'vreau'.
Când găsiţi o persoană care crede ca mă înţelege măcar 20 % şi una căreia îi pasă de părerile şi ce zic eu măcar 10 % , să mă anunţaţi si pe mine,vă rog.

*Până atunci,noapte bună şi un weekend plăcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu