marți, 6 aprilie 2010

Sh'kira.


Deci oameni buni,tin sa va anunt ca afara este ca dracu ! Ploua si bate vantul si mi se face pielea de gaina numai cand ma uit pe geam !
Sunt inca in pijama,dupa un somn luuuung de 10 ore :)) si mi-e frig.
De data asta nu am mai visat frumos :( Dimpotriva !
Am chef sa mai schimb pozele pe DeviantArt , dar cu ce? ca afara ploua ! :|
Pe langa faptul ca Adinuskaya mi-a dat mesaj la 7 dimineata sa-mi spuna ca nu mai vine afara ca ploua,am avut asa un somn linistit ... 8->
Imi era dor sa ascult o melodie de la Shakira.N-am mai ascultat de mult:D
Cuz I'm a gypsy \:d/
Hey now , you're a rockstar \:D/

Abia astept sa se termine clasa a-8 a ! Desi imi va lipsi 8 BOSS ! :(
Premierea de anul trecut a fost dragutaaaa :D Desi m-au ros balerinii :)) Mi-a placut rochita mea neagra :D Si faptul ca Adina s-a chinuit cateva ore sa mi indrepte parul care dupa o ora se ondulase la loc :-j

Stiu un loc in care pot sa visez oricat mi-ar fi de greeeeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu