duminică, 11 aprilie 2010

Dear God,save me.

Mneh să zicem că azi a fost ceva mai bine.M-am trezit ca o văcuţă la ora 13 , am mancat că mi se făcuse foame în somn.Am intrat pe laptop fericită nu ştiu ce.Am trăncănit aproape toată ziulica cu Anişca , Bia şi Iasmina.
A lonely road, crossed another cold state line , miles away from those I love,purpose hard to find..
Şi cică să-mi mai fac şi eu din teme pe la mate.Da de unde ? Am scris ce am scris şi m-am plicisit că deh,matematica nu mă mai satisface.Noroc cu Anişca,mi-a mai adus ea aminte de nenorocitele alea de formule pe care le-am uitat.Aşadar , cum spuneam , am scris puţin la mate după care am făcut poze.Pisicii ofc ! ( Nu mie,bastards,Kirei !) Pisica cea drăguţă cu ochi mişto .
Am împartăşit păreri cu ţărăncuţele dupe' hi5 la concursu' ăla Art of Nu-ştiu-ce.Blah, ţărănci !
Am năcăjit-o pe Anişca cu statusu' cu poezia aceea genială,GENIALĂ VĂ ZIC ! Dar ea cum e mai tontuţă aşa...mneh.
http://all-those-lies.deviantart.com/art/Canta-mi-iubirea-160346056
http://all-those-lies.deviantart.com/art/Don-t-tell-a-soul-160343798
Mânca-o-ar mama pe ea dă pisicuţă dăşteaptă şî sentimentală. BIG HUG !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu