duminică, 28 februarie 2010

Patru patru patru.

Mrr,tu aia mica de acolo :-w
Primita,normal,de la Anca,pai se putea:))


Patru filme care mi-au placut:
-AVATAR
-2012
-Cassanova
-V for Vendetta

Patru carti care mi-au placut:
-Romanul adolescentului miop - M. Eliade
-Jurnalul adolescentei de 16 ani.Melissa P.
-The Twilight Saga.
-Cartea groasa despre caini care am primit-o de Craciun :">

Patru prieteni apropiati:
-Bianca
-Jasmina
-Andreea
-Adina

Patru mancaruri preferate:
-Cartofi parjiti
-Orice contine carne de pui
-Salatele cu rosii =p~
-Supa cu galuste

Patru lucruri pe care le-am facut azi:
-Am urlat la Maria ca niciunul dintre prietenii ei baieti nu e dragut
-M-am plans ca nu mai era blondul ala langa Mec
-Am cumparat martisoare pentru vaci.
-Am cerut-o pe Jasmina in casatorie cu un martisor.

Patru locuri unde am dormit:
-La Jasmina acasa 8->
-La Daria in camera
-La mare si la munte
-La Andreea acasa 8-> saracu frasu.


Partu site-uri pe care le vizitez zilnic:
-Youtube
-DeviantArt
-Hi5 cred:-?
-Google.com

Patru lucruri care se afla momentan pe biroul meu:
-Telefonul
-Castile
-Mouseul de la calculator langa mouseul de la laptop
-Telecomanda

Patru articole vestimentare pe care le-a purtat azi:
-Pijama
-Bluza in dungi
-Pantalonii negrii
-Geaca neagra lunga

Patru profesori preferati
-Mandricel
-Lazar ( inca ezit )
-Profu' de desen care nu stiu inca cum il cheama
-Profa de religie

Patru colegi de banca de pana acum
-Victor
-Andreea
-Dana
-Cristina

Partu numere preferate:
- 1
- 3
- 4
- 18

Patru poeti preferati:
-Eminescu
-Bacovia
-G.Cosbuc
-V.Alecsandri

Patru persoane cu care am vorbit azi:
-Bianca
-Jasmina
-Anca
-Corina


Patru instrumente la care as vrea sa cant:
-chitara
-vioara
-pian
-tobe

Patru materii preferate:
-Mate
-Romana
-Sport
-Engleza

Patru regrete:
-nu-mi place sa fiu atinsa
-nu-mi place apa
-nu am vazut-o inca pe Anca ,pentru Dumnezeu!
-nu gasesc cadou pentru cap-de-morcov :(

Patru persoane carora le pasez leapsa
-Tana
-Pep
-Sergiu
-cine o mai vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu