sâmbătă, 6 februarie 2010

LOLOL


* Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand:
"Incapacitatea creata de ea insasi a fost pecetluita o data pentru totdeauna" - Fetele bune ajung in rai,fetele rele ajung unde vor ele,Ute Ehrhardt

* Fara sa verificati, cat e ora?

15:30

* Verificati!
e 15:19,pe aproape.

* Cum sunteti imbracat?
Pijama roz in dungi.

* Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
DeviantArt,poze

* Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Nirvana-smells like teen spirit

* Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Ieri,nimic special,plimbare,miscare ca ne-am ingrasat!

* Ce-ati visat ieri noapte?
Ca Anca nu vroia sa iasa cu mine ca s-a dus sa spele vase cu Corina. =))

* Cand ati ras ultima data?
Aseara in timp ce visam.

* Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Harta Europei,Harta Romaniei,Harta lumii,calendarul cu pisici care nu poate lipsi.

* Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Un Golden Retriever ,caine si o casa numai pt mine.

* Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
A dangerous man.

* Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Pisica mea s-a lovit de frigider

* Ce parere aveti despre acest chestionar?
Ma tine ocupata.

* Spuneti-ne ceva ce nu stim inca!
In SUA,1% din testamente ii au ca mostenitori pe cainii familiei.

* Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Oricare in afara de Ioana

* Si daca ar fi vorba de un baiat?
David

* V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Da,normal,imediat dupa liceu XD

* Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
"Cola sau Fanta?"

* Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?
Parcuri in care cainii sa nu poate ajunge in fata masinii.

* Va place sa dansati?
Am dansat la ziua mea si la ziua Iasminei.eu nu dansez.

* George Bush?
Cap de sfecla.

* Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
Zack si Luther

* Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Scrie pe fata mea ca-mi pasa?










Merci,Anca,mi-am ucis timpul cu chestia aceasta gasita pe mirobolantul tau blog XD

Un comentariu: