marți, 15 iunie 2010

" Bexxx la uh :X :X "

Azi fu tare mişto ! Mă hotărâsem de câteva zile că vreau să ies cu Nevasta aka Nutty aka Iulia şmecheroasă şi azi mi-am pus planul în aplicare.
Tu du du duuuuuum !
A fost atââââât de şmecheeer ! 4 ore jumate am stat cu ea,nişte boasse ! Iiiii fuserăm la Mec , i-am luat un Cheesburger din care am muşcat şi eu o singură dată şi ca de obicei am nimerit nemernicul de castravete,VAI URĂSC ACEI CASTRAVECIORI MURAŢI DIN SANDWICHURILE DE LA MEC !
Eu mi-am luat McFlurry şi Cola şi începuseră să mă cam doară rinichii şi i l-am dat Iuliei să-l bea.Precizez că fu şi Ana Banana Montana cu noi şi se plictisea pe la şase şi vroia să mă trimită acasă.M-am dat în leagănul din Parcu' Eroilor,iubesc leagănele alea,păcat că parcul e prin de rataţi şi gay ca unul din cei de azi care vine la mine şi cică ' auzi,pot să-ţi fac un compliment frumos ? ' *bă gheiule,e pleonasm ca şi TU EŞTI GAY,TOT PLEONASM !* şi i-am răspuns cu vechiul şi neuitabilul meu ' NU ! '.
Unul dintre prietenii lui rataţi mi-a futut o sticla goală de doi litri de cola peste picioare de mi-au sărit capacele,dar am tăcut,futu-l-aş în gură,BĂ RATATULE,NU LOVEŞTI FETE ! * cum mai ştim noi pe cineva de altfel *
Nu ştiu ce,pleacă căcaţii ăia,Ana se holbase la chiloţii mei cei galbeni pe tot parcursul distracţiei mele în leagăn,m-am dat jos şi am stat pe bancă şi mi-am vopsit , deci VOPSIT că am dat mai mult pe lângă,unghiile,imitaţiile de unghii de fapt,cu un verde-turcoaz adorabil şi i-am furat Iuliei o poză cu ea super adorabilă,d-aia gen carnet de note,ADORABILĂĂĂ :x, dar pe care desigur că o urăşte şi am băgat-o la SIGUR să fiu eu sigură că nu o ia înapoi şi mi.am prins părul care nu se îndreaptă cu placa cu un moţ d-ăla maro , tot de-al ei.Merci ! :D
Am mers in MV,centru,am ars-o pe la Palat şi iar MV.
A fost una din cele mai geniale zile pe care le-am petrecut de curând,zău cu limba scoasă de nu ! :D


P.S.Ţin să anunţ că Roxana avea dreptate cu brânza malefică . Am mâncat seara nişte roşii cu brânză că mamei i-a fost lene să-mi facă un sandwich şi dimineaţă înainte să dau oralu' mi-am dat intestinele p'afară.N-am mai mâncat de frică până pe la 2 jumate,cam aşa,am mâncat din chestia dubioasa GĂTITĂ de mama,vreo doua-trei furculiţe apoi am plecat afar'.
O să mănânc şi eu sticksuri o vreme , oricum.

Despre examenul oraaaaal...Am intrat în sală,erau doi bărzăuni cu acelaşi nume ca al meu,eram iar toţi numai Ionescu.
Am luat biletu' număru' 5 şi era despre copiii care nu se puteau duce la şcoală din cauza sărăciei şi cine şi cum îi ajuta.Şi subiectul doi,să zic despre o persoană faimoasa şi de ce o admir.OH GOD urăsc asta,niciodată nu mi-am făcut tema la română când a fost vorba de subiectu' să vorbesc despre cineva faimos că nu am pe cineva preferaaaat !!! Am zis de Caragiale.Să mor , noroc că ştiam definiţia de la română pe care ne-a dat-o Mândri,că p-aia i-am zis-o,desigur ăn engleză.Mă pusese să citesc textul,m-am bâlbâit de emoţii primele cuvinte,iar când în sfârşit îmi dădusem drumu' si vorbeam normal,calm,intră o ratată în sală şi mă întrerupe,morţii ei ! Vine,ia un bilet şi pleacă.O întreabă aia 'Dar cum te cheamă ?! ' şi îi răspunse cu vocea ei graţioasa de iapă care naşte ' IONESCU ! ' primind un reply ' FETIŢO,TOŢI SUNT IONESCU ÎN SALA ASTA ! '. Oricum, aia m-a făcut să râd.
Pe urmă m-au pus să o iau de la cap şi îmi tremura vocea şi m-am încurcat,nu mai puteam,mă simţeam presată ! Întrebările şi subiectul 2 le-am făcut destul de bine,da' mă piş pe nenorocita aia de a intrat când citeam eu.Urăsc să fiu întreruptă , după ce că nu suport să vorbesc în faţa altor persoane,am o nenorocită de FOBIE CE PANA MEA !
În fine,vineri aflăm rezultatele mirobolante,peste 6 tot am luat eu, ce dracu' ,doar e engleză !


Cu chiu cu vai,ziua n.a fost aşa rea.

Xoxo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu