miercuri, 7 iulie 2010

:D:D:D

Mamăăăăăăăăăăă,la şapte eram în picioare,am fost la Bucurăşti ! :D
Să vezi că tata nu mai nimerea drumu',nici blocu' unde stă mătuşi-mea.Am râs.M-am distraaaaaaaaaaaaaat !
Am aşteptat ca Ade să se întâlnească cu Anca,Corina,Monica şi Rox.Eu după ce am ţinut aparatul în mână tot drumul spre Bucurăşti şi nu l-am scăpat din ochi , l-am uitat la Daria acasă.Minunaaaaat.Am facut 983486684080327598 poze cu aparatul bengos al Roxanei. Doamne , slabă mai e să moară cine sună acum pe fix !
Păcat cu mica problemuţă din Grădina Japoneză ! :-w Ntz nz ntz. 8-| Am făcut mişcare cu ocazia asta oricum.Mi-a părut rău că au lipsit Alexandra şi Irina,Iuliana şi alţii. :( Ar fi fost o întreagă trupă de fetişcane acolo =))
Mamă,m-au stropit.Cu apă.Pe picioare. Blah.Câinii bucurăşteni sunt naşpeţi,mă mârâie.
Sunt chiar mai drăguţe,adorabile,scumpe,minunate,drăgălaşe.amuzante,perfecte în realitate decât în poze.Toate :D
Aştept pozele de la Roxana care nu ştie să treaca p-acas' !
Nu stau să povestesc acum cea mai tare zi din vacanţă.Mi ajunge să o ştiu eu.
Hai, Roxule cu pozele alea !


L.E. În maşină,sor-mea a adormit în genunchi cu capul rezemat de bancheta din spate şi a trebuit s-o târăsc până la picioarele mele să stea confortabil.Am stat tot drumul c-o revistă deasupra ei, să nu îi bată soarele în cap şi să se trezească.Am adormit cu ea în braţe pe drum,dar a băgat tata o frână de era să scap copilul din braţe.Şi mi-a trecut tot somnul.Rebecca s-a instalat la mine-n braţe ceva mai bine cât să se simtă ea bine şi s-a culcat la loc.A dormit până acasă.M-au trecut toţi dracii când am văzut pe net o chestie care nu mi-a convenit,ştie EA ce . Dar mi-a trecut,fata s-a justificat bine.:))
Ei bine fetelor,îmi pare sincer rău pentru zgârieturile agresive,pielea voastră sub unghiile mele şi boticul de copil supărat de azi.Da' eram supi,nu e vina mea.[-x
Alandala,totul a fost genial.Pun poze mâine când se gândeşte Roxana să dea p-acasă.


P.S. Cardul Roxanei s-a stricat,deci nu mai vedem pozele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu