miercuri, 24 martie 2010

Leapsaaaa.

Sunt Adrienusca si sunt smechera.
As vrea un caine.
Pastrez lesa catelului meu..
Mi-as dori sa ma inteleg mai bine cu cei din jur.
Nu-mi place cand sunt contrazisa.
Ma tem de dezamagire si sa fiu singura.
Aud mereu barfe.
Imi pare rau ca mi-am omorat cainele ca o proasta ce sunt.
Imi place sa-mi fac prieteni si sa visez cu ochii deschisi.
Nu sunt o buna sfatuitoare.
Cant cand sunt fericita.
Niciodata nu voi intelege de ce sunt asa sentimentala.
Rar ma atasez de cineva in mod special.
Plang cand simt ca explodez.
Stare de confuzie cand ceilalti vorbesc despre ceva ce eu nu stiu.
Am nevoiemereu de o imbratisare calda si o persoana sa-mi fie alaturi.
Ar trebui sa invat mai mult,ca vine examenul.
As putea sa stau la soare cu prietenele vesnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu